Перегляд зібрання за групою - Теми marketing mix

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-січ-201919-бер-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Articleгру-202226-гру-2022Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємстваСеменюк, Світлана; Semenіuk, Svitlana
Articleгру-20126-гру-2012Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Владимир Андреевич; Falovych, Volodymyr Andriyovych
Articleгру-20205-вер-2021Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідженняШерстюк, Роман; Малюта, Людмила; Ратинський, Вадим; Sherstiuk, Roman; Maliuta, Liudmyla; Ratynskyj, Vadym
Articleлис-201325-лис-2013Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Оксентюк, Богдана Андреевна; Оксентюк, Андрей Александрович; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Article24-кві-20146-бер-2016Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article201227-тра-2013Управління збутовою діяльністю підприємстваШпилик, Світлана
Bachelor Thesisчер-202320-лип-2023Формування маркетингового комплексу сучасного ресторану в умовах невизначе ності зовнішнього середовища (на прикладі ресторану « Автопорт »)Олексій, Вікторія Христина Василівна; Oleksii, Viktoriia Khrystyna
Article25-лис-20151-бер-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana